افزونه های ضروری وردپرس
نوشته شده توسط : عباسی

در شرایط معمولی بعضا از قالب های وردپرسی برای یوزرها، یک اطراف به نام پنل کاربری می‌سازند که در اکثر وقت ها مواقع تجهیزات خاصی ندارد. ولی درصورتی که سایتی دارید که نیاز میباشد یوزرها یک پنل کاربری ماهر در آن داشته باشند، به حیث بایستی به سراغ پلاگین های ساخت و ساز پنل کاربری بروید. تحت عنوان مثالِ چیزی که‌این افزونه ها برای تان می‌سازند، می‌توانید وارد پنل کاربری خودتان در وبسایت فرین آکادمی گردیده و فضای آن را ملاحظه کنید. در‌این نصیب می‌توانید موجودی کیف پول تان را آنالیز فرمایید، به پیوند دانلود تولیدها خریداری گردیده دسترسی داشته باشید و… .

اکنون، یک کدام از شایسته ترین پلاگین های وردپرس برای تولید پنل کاربری، پلاگین up میباشد. علاوه بر این، افزونه UserPro هم گزینش خیر و خوبی دراین باره میباشد. ضمنا برای ایجاد کیف پول مخاطب هم می توانید از پلاگین treawallet که در وبسایت فرین نصب میباشد یاری بگیرید.

9_ پلاگین فرم ساز Contact form 7
مخصوصا در تارنما های فروشگاهی، یوزرها نیاز به برقراری رابطه با مجموعه وبسایت دارا‌هستند. خب یکی رویکرد های تولید این رابطه، زنگ زدن میباشد. علاوه بر این یوزرها می توانند برای برقراری رابطه به سراغ شبکه های مردمی و پیامرسان های شما بروند. البته هنوز که هنوز میباشد، برخی از مخاطبان عادت دارا‌هستند از روش فرم ها به شما پیام بدهند.

بار گذاری تنبل تصاویر یا این که Lazy Load چه چیزی است؟
ولی کاربرد فرم ها فقط به ساخت و ساز رابطه خاتمه نمیگیرد. فرم ها به شما در فرایند نشانی اینترنتی مارکتینگ، اخذ نظرها مخاطبان و… امداد متعددی میکنند. به این ترتیب بهتر میباشد یک پلاگین فرم ساز ماهر در وبسایت تان داشته باشید.

یکی کهن ترین و کاربردی ترین پلاگین های فرم ساز وردپرس، Contact form 7 میباشد. به امداد این افزونه می‌توانید به شل ترین صورت ممکن و سوای نیاز به علم فنی، فرم های موردنیاز با تعداد فیلد دلخواه را بسازید. علاوه بر این پلاگین، افزونه دیگری که آنهم خصوصیت های ماهر متعددی دارااست، پلاگین فرم ساز Gravity forms میباشد.

پلاگین های ضروری وردپرس
تا اینجا با پلاگین های کاربردی وردپرس آشنا شدیم. البته در‌پی نوشته‌ی‌علمی می‌خواهم پلاگین های ضروری وردپرس را به شما معرفی کنم. نصب این افزونه ها به شما در بهینه سازی بهتر وبسایت، مدیر شل خیس و… یاری متعددی میکند:

10_ افزونه really simple ssl
احتمالا می‌دانید که‌این ایام از حیث گوگل؛ وب سایت شما بایستی مسلما ssl داشته باشد. فعال کردن ssl فعالیت رنج وجود ندارد. می توانید در امر آن از حمایت کننده هاست تان پرسش نمایید یا این که به سراغ مقاله ها آموزشی سطح اینترنت بروید. البته در حالتی‌که بعداز راه اندازی آن نمیدانید چطور می بایست نشانی تارنما با http را به نشانی نو که با https نشان داده میشود منتقل نمائید، بهتر میباشد از این پلاگین معدود وسعت امداد بگیرید. فقط عمل این افزونه ریدایرکت کردن نشانی پیشین وبسایت به نشانی تازه و ssl دار آن میباشد.

11_ schema pro


اسکیماها چندین کد می باشند که در شکل اضافه شدن به وبسایت شما، به گوگل داده ها بیشتری راجع‌به محتوی صفحه های گوناگون تارنما می دهند. بدین ترتیب گوگل هم اعتبار بهینه سازی بیشتری برای تان در لحاظ می‌گیرد. اما علاوه بر اعتبار بیشتر، گوگل ترجیح می دهد تارنما هایی که اسکیماها را درونشان دارا‌هستند را با ظواهر بهتری در نتیجه ها نشان بدهد:


اکران ستاره در کنار وبسایت شما در حاصل، یکی دستاوردهای اسکیما میباشد
این ستاره هایی که در گوگل تحت برخی از  سئو سایت مشاهده می کنید، یک کدام از حاصل اسکیمادار کردن وب سایت میباشد. همان طور که در نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن اسکیما هم گفتم، پلاگین اسکیما پرو یکی‌از شایسته ترین افزونه های وردپرس برای قرار دادن این کدها در وب سایت، سوای نیاز به علم نرم افزار نویسی میباشد.

12_ WP Mail SMTP


چه بخواهید در وبسایت تان سیستم آدرس اینترنتی مارکتینگ فعال‌سازی نمایید و چه بخواهید تنها به مخاطبانی که از تارنما خرید کرده اند پست الکرونیکی اتومات بفرستید، در هر موقعیت می بایست از یک پلاگین smtp امداد بگیرید. پلاگین ای که فراتر لینکش را قرار داده ام، یک کدام از پلاگین های برتر وردپرس برای فعال سازی سیستم پست الکرونیکی میباشد.

صحبت انتها؛ نکاتی راجع به نصب افزون ها
درین نوشته‌ی علمی به معرفی مهم‌ترین پلاگین های وردپرس پرداختم و بیشتر از 11 افزونه کاربردی و ضروری برای این سیستم رئیس محتوا را به شما معرفی کردم.

پیش از اینکه نوشته‌علمی را به اتمام برسانم، گفتم شاید بهتر میباشد چندین نکته حائض اهمیت در باب پلاگین ها را به شما فراگیری بدهم:

تا جایی که ممکن میباشد به مکان دانلود پلاگین های کرک گردیده بدون‌پول، به سراغ مارکت های فرنگی یا این که اهل ایران فروش پلاگین رفته و از آنان افزونه مایحتاج را بخرید تا با اشتباهات امنیتی روبرو نشوید.
پیش از نصب کردن هر پلاگین ای، ایده ها، تعداد نصب و بازه زمانی آخری بروزرسانی آن را چک فرمائید.
بهتر میباشد تا جایی که قابلیت داراست، از به هم ریخته کردن وب سایت وردپرسی تان با پلاگین های گوناگون دوری کنید. در غیر اینصورت ممکن میباشد با ایرادات امنیتی، ایراد سرعت و همچنین فساد تارنما روبرو گردید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: